Komise futsalu FAČR v souladu s usnesením VH Svazu futsalu ČR vyhlašuje výběrové řízení na funkce: Marketingový a obchodní manažer Komise futsalu FAČR a PR manažer Komise futsalu FAČR. Pozici marketingového manažera zastával nedávno zesnulý Lukáš Tuček, pozici PR manažera pak Tereza Karpíšková. Podmínky činnosti: Pracovní vztah na základě dohody o provedení pracovní činnosti (DPČ), hrubá odměna 15.000,-Kč/měsíc, nástup 10.7.2013, provize z nových smluv (výše provizí bude přílohou smlouvy). Základní podmínky a požadavky výběrového řízení: Uchazeči zašlou své CV včetně motivačního dopisu a referencí, a to výhradně mailem na adresu sekretariátu KF (prusa@fotbal.cz). Termín uzávěrky pro doručení přihlášky: 24.6.2013. Komise futsalu FAČR na svém zasedání dne 14.6.2013 stanovila rovněž další postup pro vyhlášené výběrové řízení. Z přihlášených uchazečů bude v prvním kole vybrán užší okruh žadatelů, kteří budou mít možnost zúčastnit se druhého kola výběrového řízení. To se uskuteční ve čtvrtek 27.6.2013 od 14 hodin v sídle FAČR v Praze na Strahově. V této fázi dostane každý z uchazečů o post manažera Komise futsalu možnost osobní prezentace své vize o činnosti marketingového, resp.PR manažera futsalu, a to v délce 10-15 minut prezentace včetně zodpovězení případných dotazů členů výběrové komise. Účastníci druhého kola se představí ve dvou skupinách. Prezentace pro funkci PR manažera proběhne od 14 hodin, marketingového manažera od 15 hodin. Uchazeči se dostaví alespoň 15 minut před zahájením prezentace příslušné skupiny do prostoru recepce sekretariátu FAČR v Praze v Diskařské ulici č.4. KF FAČR si vyhrazuje právo ke zrušení výběrového řízení, či ke změně podmínek. |